Team Slootjesdag is van 17 mei tot 18 juni te bereiken via: slootjesdagdiessen@hotmail.com
Voor vragen en of opmerkingen zijn we het gehele jaar bereikbaar via: Bolsterbode@hotmail.com
Onderstaande info kan aangevuld worden in de komende periode.
Meenemen:
* €3,50 euro CONTANT, er is geen wisselgeld. Betalen bij aankomst
* Zonnebrand
* Eventueel Deet (insectenafwerend)
* Setje reservekleding
* Handdoek(en)
* Rugzak/plastic zak (waar de natte handdoeken in kunnen)
* Lunchpakket/drinken ( Denk eraan, bij warm weer extra drinken en fruit)
* Tussendoortje (het is niet de bedoeling dat kinderen grote zakken snoep of chips meenemen. Iets om te delen is oké, anders volstaat een stuk fruit of koek)
* Setje (bad)kleding voor het vlotten (Tip: oud shirt/gymbroek)
* Schoenen (oude gympen/ sandalen) die nat mogen worden ( Voor het vlotvaren en ook de Kleuters gaan "pootje baden")
GEEN slippers
Goed om te weten:
* Wil je al een beetje weten wat je te wachten staat? Kijk dan naar de foto's en verslagen van voorgaande edities.
*De activiteit zal komen te vervallen bij heel slecht weer.
*Gegevens zoals telefoonnummer(s), worden gevraagd om bij geval van nood ouders/verzorgers te kunnen bereiken. We maken een app groep aan waar alle deelnemers in komen. Na Slootjesdag kan iedereen weer uit de app groep
*Minimaal een week voor de activiteit komt er een informatiebrief naar alle deelnemers.
*Slootjesdag Diessen heeft een openbare Facebook-pagina. De organiserende verenigingen kunnen berichten hieruit overnemen/delen.
*Er zijn meerdere onderdelen te beleven op Slootjesdag; deelnemers vanaf groep 4 nemen deel aan 5 onderdelen. De organisatie maakt vooraf de planning en de groepen. Per groep zullen er vrijwilligers zijn die de groep gaan begeleiden bij elk onderdeel. De kleuters hebben als 1 groep een activiteit.
*Voor vragen en/of opmerkingen is de organisatie bereikbaar via de mail.
*Organisatie is niet verantwoordelijk voor kwijtgeraakte spullen.
*Wij dragen zorg voor een veilig programma en verwachten van de deelnemers dat ze instructies rondom veiligheid volgen. Met veiligheid bedoelen we ook dat overige deelnemers en vrijwilligers zich prettig voelen bij de aangeboden activiteiten. De organisatie zal contact met ouder/verzorger opnemen als hier niet aan wordt voldaan.
* Bij aanmelding ga je akkoord dat er foto’s gemaakt worden. Deze foto’s worden op een link gezet die alle deelnemers NA de Slootjesdag krijgen. Foto’s kunnen ingezet worden op Facebook en in publicaties van clubbladen van de organiseerde verenigingen en de Hilverbode.
* Laat geen afval achter! Er staan prullenbakken.
Tips:
· I.v.m. foto’s die we willen maken willen we iedereen vragen hier rekening mee te houden met kleding voor “in het water”. Draag b.v. een (oud) shirt als je het water in gaat, mocht je het vervelend vinden om in badkleding op de foto te gaan.
· Er zijn geen douches aanwezig; houd hier rekening mee met het oog op het programma wat je later deze dag nog hebt. Thuis omkleden/douchen!
· Laat waardevolle spullen thuis.
· GEEN sieraden dragen in verband met de veiligheid.
· Lange haren in een vlecht/staart
· Organisatie is NIET verantwoordelijk voor beschadiging en zoekgeraakte materialen.
· Thuis: TEKEN CONTROLE
· Foto’s worden gemaakt door de organisatie. Deze komen via een link naar alle leden. Ouders a.u.b. geen foto’s maken van andere kinderen.
Locatie Slootjesdag
Maak jouw eigen website met JouwWeb